I got my

Tja tja tjaaaaaaaaaaaa!
Guess who is back! :D
Så vad har jag haft för mig på senaste tiden, jo jag tänkte börja med det viktigaste..... *virveltrummor*......jag har fått ett busskort! hahahha skojja ba (lr ja har fått ett busskort men det är inte det viktigaste)!
Men det har fan hänt fett mkt, jag har fått massa beröm på dansen (because i am a superstar), jag har insett vilka som är mina riktiga vänner, har kommit över ja ni vet vem hehe, jag har börjat tycka om mig själv och jag har till och med fått mvg på engelska :D:D
Sen har det ju hänt lite sånt där småskit som jag inte pallar nämna, men dessa är nog dom viktigaste, jag kan avslöja att jag till och med känner mig fett lycklig!
Nu måste ja tyvär plugga lite spanska, men jag LOVAR att jag återkommer snart :D
Lööööv ya!

Kommentarer
Postat av: Mika

WHO! Tillbaks för att stanna denna gång hoppas jag!

2008-10-02 @ 21:27:26
URL: http://thatsjustlifebitch.blogg.se/
Postat av: Freja

Har du fått mvg fan!?





(Ja, fan-et var viktigt att ha just där)

2008-10-08 @ 21:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0