Woho!

Tjatjatjaaaaaaaaaaaaaaa!
Fett nice dag jag har haft idag och den är inte slut än! Vaknade runt halv 10 idag (chokerande jag vet) och kände mig skitutvilad och lättad, jag kände mig lättad för att jag vaknade först vid 5 imorse och då kunde jag inte prata, alltså jag var inte bara hes utan jag fick inte fram ett ända ord och detta gjorde mig aning panikslagen eftersom mycket händer idag ;)
Aja, åt en chill frulle och kollade egnom min garderob lite me Marri och bestämde lite vikka kläder som bör slängas och vikka som ska sparars, sen efter detta stack vi ut och schtekte i solen (blev faktiskt liiite brun) och där satt vi och snacka om allt mellan himmel om jord som man brukar säga haha. Nu ska vi käka lite och sen drar vi på bio med soon to be Marisols lover Anton och hans kusse Felix, kommer bli very nice me think ;)
Aja nu ska vi äta, men vi hörs snart!
Toodels!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0