Woho 8 dagar kvar!

Haloj i rutan!
Håller på att skicka lite låtar till Marri o så funderar jag somvanligt haha:D Denna vackra (?) dag funderar jag på min födelsedag, som jag längtar! Ja har inte önskat mig nånting (förutom four brothers filmen o den fick ja ju igår:P) och det är väldigt konstit egentligen eftersom under alla mina 14 år har jag typ skrivit en LÅNG önskelista ca 2 månader innan jag fyller år, men icke detta år! Nu år d bara 8 dagar kvar, som sagt som ja längtar! Ja har inte kommit på va ja vill göra under denna speciella dag då jag fyller 15 än men nått me mina kära vänner hoppas ja på!  Tänkkte kanske att man bara samlar ihop ett gäng o köper mac donken o chillar i nån park lr så, fast tänk om d regnar, va man göra då?
Aja ska fundera vidare...
Nu ska ja luncha!
Toodels!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0