Oh happy day!

Shoo på er!
Gissa vad ja fick ida? Jag fick four brothers dvdn! Det e fan lyckligaste dan i mitt liv (nästan i alla fall) haha! Va på Siba me mama och skulle köpa nya hölurar eftersom mna gått sönder, o så börjar ja kolla lite på filmer me mama för det var typ rea och så börjar ja prata om four brothers filmen och helt plötsligt ligger den bara där o ja börjar typ skrika som en galning o ba MAMMA DET E DEN, DET E DEN, WOOOOOOOOHOO! o alla i affären vände sej om o stirra på mej som om ja va ett freak haha, men ja blev så glad! Nu har ja äntligen min älskade four brothers<3<3<3 Och vet ni vad? Det finns hela NIO bortklippta scener! Det ända lite trista e att ja inte får kolla på den förns på min födelseda, men d e ju på sönda nästa vecka så d e inte så jätte långt så ja står ut!
Nu ska ja kolla på film me mama!
Toodels!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0