TISDAG

Tjaaaaaaaaa!
Igår hade jag fler besökareän vad jag har haft på hundra år, tänker inte säga hur många för summan e fortfarande väldigt liten haha, men ändå, it makes me very happy :P
Åt precis frulle, asså ja vaknar så jävla sent dessa dagar, måste fan börja ta tagi saker och ting haha...men who cares egentligen liksom, det är ju fö fan sommarlov. Fast igår var jag faktiskt väldigt duktig, jag var ute och joggade me Gurra och Marri och jag har fan bättre kondition än jag trodde, den är inte super bra direkt men den är helt ok faktiskt (V FOR VICTORY!)
Idag så tänkte jag och Marri att vi skulle dra ut och träffa nåra kompisar men alla verkar vara upptagna, så dte är lite bajs, men jag tror vi tar oss en promenix genom stan för att  få tiden att gå liiiiiite snabbare haha xD
Nu ska jag göra mej vacker och dra ut på stan!
Lööööööv
M

Kommentarer
Postat av: Naken Janne

Jag var inte upptagen...



p.s.ska vi jogga tillsammans någon dag?!

skulle vara kul att ha ett mänskligt sällskap någon dag, då jag tror jag börjar umgås med min mp3 för mycket.



//peace

2008-07-08 @ 18:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0