Tisda

Tjaaaaaaaa!
Idag känner jag mig värsta lycklig :D Igår träffa ja Corre, hennes pojkvän Niclas, Mika o Marri och det var jätte nice, Niclas var trevlig o han o corre verkar gilla varann very very mycket :P Vi gick runt på stan för att Corre skulle köpa massa saker och så skulle hon visa vart jag kan köpa rosa hårfärg till mina slingor, så d va nice. Sen satt vi och chillla i skejtar parken som jag alltid gör nuför tiden me mina homies xD Senare på kvällen hängde vi hos Corre och grilla Marshmellows och kollade på film, det var skit kul :D Det var nice o träffa Corre, det va så länge sen och jag har faktiskt saknat henne hehe.
Jag vet inte riktigt vad jag o Marri ska hitta på idag men nått blir d i alla fall ;)
Nu ska jag gå o göra mej vacker!
Toodels!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0