Sunday

Shaaaaaaaa!
Nu sitter jag här igen och funderar, denna gång på Timbaktu och snygge Jack i Four brothers (*dreglar*), Timbaktu har ju skit många bra peppiga låtar, jag syftar då mest på The botten is nådd och Det ordnar sig, kom precis på att alltid närjag är lite nere så lyssnar jag på nån av dom, men annars yssnar jag typ inte på dom över huvud taget, bara när jag känner mig typ trött på allt för då finns dom alltid där och gör saker och ting bara en aning bättre. Jag tror att allla har sånna låtar som gör att saker och ting känns bättre än vad dom är, fatta vad man skulle göra utan sina sånna där låtar, shiit säger jag bara:P
Nu måste ja dra vidare rätt onödigt inlägg men sitsamma haha
Todels!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0