Onsdag

Shooo babes!
Kom hem för en liten stund sen efter en trevlig dag på stan me Mika, Lisa och Marri, roligast var det minsann när vi var i lekparken och lekte! Just nu känner jag mig helt slut efter att barnet inom mig återigen väckts till liv haha :D
Har funderat på det här me rosa slingor, ja ska fan göra det! Får bli en kul grej liksom, blir det fult så blir det haha, men det hoppas jag ofc att det inte blir och d tror jag inte!
Nu ska ja ut på terassen och chilla i det gråa vädret och måla naglarna!
Toodels!

Kommentarer
Postat av: vilma knapasjö sandh

söttttt blogggg du och doris har titta åpå min storasysters blogg www.eliliasandh.blogg.se

2010-06-09 @ 14:17:41
URL: http://vilmasandh.blogg.se/
Postat av: vilma knapasjö sandh

söttttt blogggg du och doris har titta åpå min storasysters blogg www.eliliasandh.blogg.se

2010-06-09 @ 14:23:41
URL: http://vilmasandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0