Mallorca på lördag WOHO!

Shoo!¨
Ja hade det jätte nice på min födelsedag, jag umgicks med familjen hela dan och detvar ätte nice för det är inte ofta nuför tiden som hela familjen är samlade:P Sen fick ja massa finfina saker oxå, fast ja orkar inte skriva hehe (A)
Idag har jag städat lite på rummet och börjat förbeeda lite för mallorca resan, asså shit vad jag längtar kommer bli så imla rulle :D:D Nu e det bara tre dar kvar och vi har masser att göra så¨dom närmaste dagarna blir det rätt fullt upp trr jag, men jag ska försöka blogga varje dag nu så att ni har nått att läsa medans jag e bortrst :P
Nu ska jag fortsätta städa på mitt rum lite, men vi hörs kanske senare!
TOOODELS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0