Fredag

Tja!
Kom hem för ca en timme sen efter att sovit över hos Mika med Marri, jag är så jävla trött så att det finns inte haha, vi la oss vid 4 och Mika och Marri somnade nästan direkt medans jag fick jätte svårt att sova dels för att jag var pigg som en mört (älskar det uttrycket) och dels för att en jävla flugjävel surrade vid mitt öra halva natten, så jag somnade inte förns vid kanske 8 och vid gick upp vid 12 ungefär. Men innan detta jobbiga sömn dilemma (om man nu kan kalla det för dilemmaxD) så hade vi det skiiiiit kul, vi grillade allt möjligt och åt massa goda onyttigheter och kollade på Scrubs och American Pie :D
Sen idag så gjorde vi (mika) värsta frukosten (äggröra o bacon) och sen drog vi till Täby centrum och shoppade lite, sen åt vi en Burger King (<3) som hade jätte trevliga anställda till skillnad från macdonalds -.-
Hahaha nu måste ja dra men vi hörs!
För att parta till detta inlägg lite så lägger ja in ett four brothers klipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0