Fredag

Haloj i rutan!
Idag har jag och Marri bara legat och schtekt i solen och spanat på de snygga byggarna som renoverar en lägenhet precis vid min terass, very very snygga :P Det var lite lustigt när en av dom stod och gömde sig bakom en blomma och spana på oss och trodde att vi inte såg honom, han va så gullig hahah <3 Blev faktiskt brun idag, inte så jätte brun men mycket brunare än igår så jag är fett glad!
Idag kom Cissi hem från Grekland och det var kul, har saknat min favvo sms kompis <3<3
Ni kanske undrar hur bio grejen gick igår? Jo det var väl ok, inte riktigt så kul jag hoppats på vikket va synd, jag antar att jag är en ganska dålig dejt efter att det sluta me att ja tänkt mer på en kille som inte va min dejt än på honom som va min dejt, men det e ju inte mitt fel (a)
Nu bär d av mot nya äventyr!
Toodels!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0