:(

Shoo
Asså jävla skit dag, vaknade på strålande humör o såg fram emot en strålande dag och nu är allt åt helvete...orkar fan inte med mera, finns stunder då jag seriöst funderar på att dra, fast vart liksom...det är ett jävla helvete att jämt komma i mitten av bråk, tvingas välja sida..jag orkar bara inte mera, önskar att dom bara kunde fatta det.
Åker till Kreta med mamma o pappa på torsdag i alla fall, det ska bli skönt, har aldrig varit där förut men dom verkar ha jätte fina stränder där:P Stannar i två veckor så jag kommer precis innan skolstarten om jag har räknat rätt.
Nu ska ja ut  på en promenix o samla mina tankar lite
But everything will be allright...

Kommentarer
Postat av: jennie

Matte hur äre du kan prata med mej om allt d vet du va? löv you

2008-07-26 @ 14:50:19
URL: http://bestofjennies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0