Happy feet (har inget att göra med inlägget)

JAG ÄR:
Blyg:
Ibland, men jag har blivit bättre med åren :P
Smart: Jag är väldigt intelligente!
Långsam: Beror på vad det gäller (A)
Stressad: Inte stressad men trött typ
Tålmodig:Jöpp jöpp!
Djup: Har många skumma tankar som mina vänner ofta påpekar så lite djup är jag nog!
Öppen: Ja fan!
Ärlig: Oftsast ;D
Positiv: Jöpp jöpp!
Rolig: JA FÖR FAN!
Ansvarsfull: Njäaa, asså ja försöker :P

JAG HAR
Svikit en kompis: Ja. *iskall*
Förlorat en bästa vän: Ja "/
Sagt att jag älskar en kompis: Klart jag har, förklara ju min kärlek i förra inlägget XD
Sovit med en killkompis: Nope
Sovit med en tjejkompis: Hhhaa klart ja har :P
Pussat en av samma kön: Jöpp jöpp
Slagit en kompis: Ja men dock bara på skämt!
En kompis som vet allt: Storebror vet allt <3
Berättat hemligheter: Hahha typ dom flesta? XD

JAG HAR
Blivit sårad: Ja..NOT COOL!
Krossat någons hjärta: Tror inte d, lr jo kanske lite en gång (A)
Gett någon ditt hjärta: Typ lite halvt..
"Playat" någon: Nope, ja e snäll
Sagt att jag älskar någon och menat det: Men ja för fan!
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Nope! :)
Varit otrogen: Nej, som sagt ja e snäll

JAG HAR
Opererat mig: Nix!
Cyklat omkull: Hahhaa, när ja skulle lära mig cykla för typ 2 år sen så hände det X antal gånger ja
Sjungit i duschen: Japp!
Hoppat bungyjump: Nej fy fan, ja e höjdrädd ja hade typ dött XD
Fobi för något: Inte direkt faktiskt
Sett någon dö: Nä! *piuuh*
Varit på begravning: Nä*piuuh*
Sagt att jag hatar någon: Kan ha hänt nån enstaka gång (A)

LIVET:
Svart eller vitt
: Vitt fö fan!
Skriva eller tala: Skriva..typ
Öl eller cider: Cider
Nagelbitare: Nope!
Mobil eller ipod: Ipod! Men min avled häromdan (RIP), det änd ja vill är att den ska komma tillbaka från det döda :'(
Snygg eller charmig: Charmig
Lösgodis eller choklad: Lösgodis!
Frukt eller grönsaker: Kluring! Öhm, frukt?
Film eller serie: hmm..DONT PUSH ME! nä haha ja vet faktiskt inte
Festa eller softa: Både e nice ;D
Sommar eller vinter: Sommar <3
Fredag eller lördag: Fredag <3
Ljus eller lampa: Ljuuuuus! FÖ FAN
Kärlek eller vänskap: Båda är fint<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0