Tillbaka!

Shoo!
Efter många om och men bestämde jag mig för att ta tag i mitt bloggande igen, mest pga av att min goda vän mika gav mig puppy eyes (dock över internet men ändå) och alla vet ju att puppy eyes alltid funkar på lilla Matte. Så va har jag haft för mig dom senaste veckorna? Jo jag har vart på Mallorca och haft en very good time, orkar inte skriva om det för jag har redan lite skrivkramp eftersom jag är så ringrostig :P Sen har även min skola börjat, har hamnat i värsta bra klassen, alla roliga (i alla fall nästan alla) går i min lilla klass så idag har jag gått runt och vart fett glad!
Idag har jag vart  ute och shoppa me mamma och jag köpte en film (P.S jag älskar dig som är typ mammas favo film men jag har aldrig sett den), en tisha, ett par skor och lite underkläder! Blev skitnöjd med mina inköp:P
Sen när jag kom hem var jag så himla trött och hade sån huvudvärk att jag somnade och sov sött i si sådär två timmar, det var nice men sen när jag vakna ösregna det och åska och jag var all alone, fast det var ändå lite mysigt när jag satt där i det mörka köket och åt sallad och blicka ut mot den molninga himmlen. Det där lät bara en aning dperimerande men för att inte göra nån orolig så kan jag meddela att jag var/är väldigt glad :D
Men nu börjar skrivkrampen bli olidlig men jag återkommer inom kort så håll ut mika!
Löööv
Matte

Kommentarer
Postat av: Mika

Haha, jag ska försöka

2008-08-21 @ 19:07:48
URL: http://thatsjustlifebitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0