Tack för att ni finns<3

Tja igen!
Mika ja sa ju att ja skulle återkomma snart :D
Jag var nyss ute och promenixade min käre vovve Gurra och min papa, det var ganska kul ända tills pappa började reta mig :( Men men va man göra?
Idag har det vart en trevlig men dock väldigt lång dag, när jag var på bussen påväg ill skolan så var jag riktigt gald eftersom pappa vart snäll och följde mig till bussen med Gurra och sen när bussen började åka så stod han där och vinkade och då satt jag och lyssnade på Alicia Keys låt Lke you never see me again och då började jag fundera lite på vad som skulle hända om typ pappa dog, eller om npn annan i familjen eller en kompis och då blev jag alldeles tårögd och då kunde jag inte stoppa tårarna från att rinna ner för mina nysminkade kinder. Sen bestämde jag mig för att sansa mig lite och tänka på nått annat för alla ag älskar är ju trots allt vid liv men sen när jag kom till skolan då brast det igen när jag berättade om mina tankar för jennie och hon sa tänk om jag hade dött i tsunamin? och då rann återigen tårarna ner för mina nu inte så jätte sminkade kinder.
Liksom vad skulle jag göra utan mina vänner och min familj? Ack så mycket ni betyder för mig, det ska ni minsann veta och glömdet inte!<3<3<3
Nu ska jag göra nått annat innan jag börjar grina igen XD
Älskar er

Kommentarer
Postat av: Din broder

Vi älskar dig tillbaka!!!!!!!!!!!

2008-08-25 @ 00:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0